Хангамжийн мэргэжилтэн

Нийтлэгдсэн: 1 жил өмнө

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг:

  • Худалдан авалтын үйл ажиллагааг зохион байгуулах,хамтран ажиллах, хариуцсан барааныхаа нөөц, захиалга, чанарт байнгын хяналт тавьж ажиллах,
  • Борлуулалтын төлөвлөгөөнд тулгуурлан худалдан авалтыг төлөвлөх,
  • Нийлүүлэгч нарыг сонгох, үнэлэх, таатай нөхцөл авах, гэрээ байгуулах, хамтын ажиллагааг зохион байгуулах,

Ажлын байранд тавигдах шаардлага:

  • Бизнесийн удирдлага, олон улсын худалдааны чиглэлээр суралцаж төгссөн, энэ чиглэлээр мэргэшсэн байх,
  • Худалдан авалтын чиглэлээр ажилласан 3-аас доошгүй жилийн ажлын туршлагатай байх,
  • Англи хэлний ахисан түвшний мэдлэгтэй байх шаардлагатай,
  • Манлайлагч, үнэнч шударга, хариуцлагатай,
  • Багаар ажиллах чадвартай байх,
  • Тогтвор суурьшилтай ажиллах,
  • Бүтээлч, шинийг санаачлагч, шинэ зүйлд хурдан суралцах чадвартай байх